יום שני, 16 באפריל 2012

טיול יום הולדת בעין הוד - נשים אמנות ואומנות.

בזמן האחרון יש סיור חדש - נשים בעין הוד. 
נשים שבאות לחגוג יום הולדת  ומצד שני - טיול שמדבר על נשים. 
אני מציעה שעתים של טיול באווירה מיוחדת,  בין עבר להווה בהוויה נשית: 


הנשים שבאות לחגוג התחילו את הסיור בארוחת בוקר מפנקת, ולאחר מכן יצאו לטייל ולשמוע על נשים שהיו פעם ושעדיין חיות בעין הוד.  הנשים שהיו - היו גדולות מהחיים:  גרטרוד קראוס שאצלה בבית אנחנו מתחילות תמיד עם קפה ועוגה, מלכת אמריקה- אלינור רוזוולט שהגיעה לבקר פעם לפני אי אילו שנים, הגן של מדי ינקו - האישה של, ונשים מפיקות    מסיבות פורים מיתולוגיות בעין הוד.

מאוסף שקופיות בר אבן 

נשים ואמנות בעין הוד זה בכלל סיפור מיוחד - למה נמצא יותר נשים שפנו לאומנות ויותר גברים שפנו לאמנות, מה בכלל ההבדל בין אמנות ואומנות? איך זה קשור לחזון של ינקו שהחליט להקים כפר אמנים? למה נמצא יותר נשים שפנו לעסוק בקרמיקה, ומה בין קרמיקה לקדרות? ומה ההבדל בין הסטודיו של האמן לסטודיו של האמנית, אם יש הבדל כזה......  


פסל בבית גרטרוד קראוס - אישה או גבר? אמן או אמנית? 

נשים ויום הולדת בעין הוד זה טיול באווירה אחרת - יותר נינוח, ביקורים אינטימיים בסטודיו של נשים עבור נשים, אפשר לדבר על תכשיטים וכל בגדים, אפשר לדבר על דברים שברומו של עולם ואפשר לטייל, להתרשם, לחוות ולחזור הביתה אחרי עוד יום עם חברות.


מאוסף שקופיות בר אבן - ג'ניה ברגר עם חברים חשובים ......

תגובה 1:

  1. כמה אני שמחה שניתקלתי בבלוג שלך. בכלל חיפשתי מקורות על מפת חיפה והאזור ממקומות אישיים ולא תיירותיים. לא ביקרתי בעין הוד כבר כמה שנים תמימות וחבל. בהחלט אעשה זאת בקרוב, תודה לך!

    השבמחק